Tisdag

Känns som den här dagen aldrig skulle ta slut.
iaf, va ju på utväg i skövde idag & de gick bra.
Får ju berätta va som har hänt osv.
De är ca 200 tusen barn som blir misshandlade per år.
Vi fick se en film, där små barn som 3-8 år fick berätta.
Kände exat likadant, att man ville gå ner & kolla va som hände.
Jag gick ofta ner och sa att jag mådde dåligt eller hade haft mardrömmar. De va för att kolla så att inte han slog mamma.
under 2008 då va jag 12 år och under den sommaren så sov jag för de mesta i trappan.
Jag ville se va han gjorde, minns att jag va jätte ledsen och önskade att de va sista gången. Men jag hade fel, de fortsätte bara.


Kommentarer
Postat av: Maja

Isabell, varför har du inte sagt något till mig? Du kommer väl ihåg hur tajta vi var förrförra sommaren, men jag förstår att det var svårt att prata om det! Nu när du säger detta ett tag efter känns det som om jag skulle vilja ha hjälpt dig för länge sen och bara göra så att allt skulle bli bra, men det skulle ju jag inte klarat men jag skulle försökt, jag menar det!!<3

2011-10-06 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0