hittade mamma medvetslös

Min "pappa" misshandlade min mamma väldigt mkt.
Jag såg & hörde va han gjorde..
En gång så hittade jag min mamma medvetslös hemma hos oss.
De va kväll och jag hade precis lagt mig, jag brukade alltid lyssna på pappa när han skrek till min mamma.
Han va riktigt arg och jag hörde när han tog stryptag på min mamma. Hörde när min mamma försökte få luft, att hon skrek - snälla jocke sluta!
Sen hör jag att han lyfter upp henne från sängen och går ut från sovrummet.
Jag satt i min säng, livrädd och undra om hon skulle leva.
Sen hör jag en "duns" i kakelgolvet. Då sprang jag ner från trappan, gråtandes och arg.
Där låg min mamma, fick ingen kontakt me henne alls. Då kom min pappa från ingen stans och skrek.
- KOLLA VA DU ´HAR GJORT, ALLT ÄR DITT FEL.
Jag försökte bara få min mamma att andas, sen drog jag upp henne hon gick jätte vingligt.
Fick ta all kraft jag hade för att hjälpa henne upp för trappan. Sen stängde jag in oss på mitt rum och la henne i min säng.
Hon började andas normalt igen, jag visste inte va jag skulle göra. Bara skakade henne så hon skulle vakna till.

Min "pappa" hade tagit en handuk som han ströp henne me.


Kommentarer
Postat av: Cornelia Stapelfeldt

Jag såg närhon bertättade det på nyheterna :(



Tycker så synd om er :'( <3

2011-10-16 @ 14:14:39
URL: http://dreamaboutme.devote.se
Postat av: Anonym

det är verlkigen hemskt isabell, men varför berättar du de här på bloggen? <3

2011-10-16 @ 19:06:35
Postat av: Sabina

Vidrigt :( Din mamma verkar vara en av världens snällaste människor hon förtjänar verkligen inte det här (ingen förtjänar det väl men man tycker endå att goda människor borde klara dig undan hemska saker). Kram

2011-10-16 @ 19:25:21
URL: http://chahina.devote.se
Postat av: Patrik

Det är för jävligt det ni har gått i genom, skulle kunna vrida n-cke av den du beskriver!! Alla kramar till dig och din mamma!

2011-10-16 @ 21:10:18
Postat av: Emelie

ush, det är hemskt vad ni har gått igenom! tänker på er, kram !

2011-10-17 @ 16:23:40
Postat av: cissi

gumman, fyfan vad sjukt det är... blir helt tårödg när jag läser detta.. blir såå ARG!



Fattar verkligen inte hur han kunde göra såhär mot er... Det är såå orättvist! Usch!



Älskar dig gumman, och hälsa din mamma!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2011-10-18 @ 15:59:15
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/
Postat av: felicia

gummis<3 finns för dig!



2011-10-29 @ 01:55:01
URL: http://planetfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0