de tar aldrig slut.

Min "pappa" har överklagat till Högsta Domstol.
Han vill alltså bli helt fri, få tillbaka polisjobbet hallå eller?
Detta gör mig något så fruktansvärt arg och ledsen.
De tråkiga är att man känner sig så ensam, vart är dom som sa att dom skulle hjälpa till?
Nu är han ju ute igen, som min familj visste. Han ljög under hela rätten, kom ut och nu vill han ha våra grejjor.
Så nu vet man hur mycket man betydde för sin såkallade "pappa".
Mamma fick även ett brev från pappas advokat. Där de stod typ, att han vill ha mig & joel varanan helg & lov osv.
Glöm & dröm Jocke, kmr aldrig sätta min fot hos dig. Så mycket som du har förstört, Så klarar jag mig utan dig.
Dom har delad vårdnad, så de menar att han kan också bestäma.

De är en jätte lång lista....

Kommentarer
Postat av: Sanna

isabell, glöm aldrig att du är stark !

finns alltid hos dig ! <3

det är bara att ringa när det är något !

puss, älskar dig <3

2011-10-27 @ 20:30:22
URL: http://sannaaej.blogg.se/
Postat av: felicia

puss på dig, tänker på dig<3



hoppas att du hade kul på discot!<3 kram!

2011-10-29 @ 01:55:53
URL: http://planetfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0